Esenyurt'tan Deprem Bölgesine Yardım Yağdı

Esenyurt’tanAfet Bölgesine Gönül Köprüsü Kuruldu

Esenyurt Belediyesi’nin, Kahramanmaraş’ta meydana gelen ve 10 ilietkileyen depremin yaralarını sarmak için başlattığı kampanyaya yardımlaryağdı. Toplanan ihtiyaç malzemelerinden öncelikli olanlar tırlara yüklenerekafet bölgesine doğru yola çıkarken, geride kalan binlerce yardım kolisininhızla bölgeye iletileceği bildirildi.

Kahramanmaraş’ta meydana gelen ve civar illeri de etkileyen7.7’lik depremin ardından bölgede temel bakım ve gıda malzemelerine ihtiyaçarttı. Afetzedelerin yanında olmak için yardım kampanyası başlatan EsenyurtBelediyesi’nin bu çağrısına vatandaşlar duyarsız kalmadı. Esenyurtlular,depremden etkilenen kardeşleri için kışlık giysi, bot, battaniye, ısıtıcı, tüp,bebek bezi, yatak, hijyen ürünleri ve gıda yardımında bulundu. 14 ayrı kültürmerkezi ve kapalı pazarlarda toplanan yardımlar ayrıştırılarak kolilereyerleştirildi. Bölgede gerekli olan öncelikli ihtiyaçlar dün gece itibarıylatırlara yüklenerek yola çıkarken, kalan yardım malzemeleri de ihtiyaçönceliğine göre bölgeye gönderilecek.

Arama KurtarmaAraçları Bölgeye Gönderildi

Depremin hemen ardından Hatay’a giderek enkaz altındakilerikurtarma çalışmalarına katılan Esenyurt Belediyesi Arama Kurtarma Ekibi’ndensonra belediye bünyesindeki arama kurtarma araçları da bölgeye gönderildi.Bunların yanı sıra çalışmalarda kullanılmak üzere 2 kepçe, 1 kamyonet, 1otobüs, 1 adet arazi aracı ve mühendislerden oluşan teknik ekip de bölgeyegiderek çalışmalara başladı.

“Bir OluncaNeleri Başarabileceğimizi Gördük”

Deprem bölgesi için öncelikli ihtiyaçların olduğu yardımtırlarının yola çıktığını söyleyen Esenyurt Belediyesi Sosyal Yardım İşleriMüdür Vekili Murat Boduroğlu, yardımların devam edeceğini belirterek şöylekonuştu: “10 ilimizde gerçekleşen Kahramanmaraş merkezli deprem içimizikararttı. Esenyurt Belediyesi olarak bununla ilgili kampanya başlattık.Esenyurt halkı o kadar hızlı duyarlılık gösterdi ki 7’den 70’e tüm vatandaşlarımızyardımlarını iletti. Biz de bugün o yardımları iletmek için tüm çabamızlaçalışıyoruz. Vatandaşlarımız ve firmalarımız çadır, battaniye, bot, mont, ısıtıcı,gıda yardımı yaptı. Hepsini paketledik. Öncelikli ihtiyaçları ilk gidentırlarımızla gönderiyoruz. Diğer yardımlarımızda devam edecek. İçimiz kanıyorbir taraftan ama acılarını paylaşıyoruz. Esenyurt halkına çok teşekkürediyoruz. Bir olunca neleri başarabileceğimizi görmüş olduk.”

Esenyurt belediyesi esenyurt haber esenyurt istanbulses